Web Sitesini Nasıl Üst Sıralara Taşırsınız?
Günümüz teknolojisi ile artık dijitalleşen dünya sayesinde rekabette artık globalleşmiş ve çok daha zorlu hale gelmiştir. Markaların sanal varlıklarını ve kimliklerini yansıtan web siteleri ise bu rekabetteki en büyük araç olarak yerini alırken; rakiplerden sıyrılmak ve web sitesini üst sıralara taşıyarak görünür kılmak adına farklı yöntemler ortaya çıkmıştır.
Arama motoru optimizasyonu, arama sonuçlarında üst sıralarda yer alarak bir web sitesinin ziyaretçi sayısının artması adına kullanılan strateji ve tekniklerin bir toplamıdır. SEO'nun önemli bir özelliği, web sitenizi hem kullanıcılar hem de arama motoru robotları için anlaşılır ve görünür kılmaktır. Günümüz müşterileri, onlara güvenilir bilgi ya da herhangi bir yan hizmet sunarak değer yaratan şirketleri sevmektedir. Bu bağlamda web sitenizin üst sıralara taşınmasıyla beraber markanızın güvenilirliği de artacaktır. Bu amaçla günümüzde rekabet oyununu değiştirebilecek üç sihirli kelime Arama Motoru Optimizasyonu olmuştur. Bir web sitesinin ise SEO stratejiniz ne kadar iyi olursa, herhangi bir arama motorunda o kadar üst sıralarda yer almaktadır. Kısacası, bu üç kelime çevrimiçi müşteri kitlenizi oluşturabilir veya bozabilir.
SEO, motorların belirli bir sayfanın ne hakkında olduğunu ve kullanıcılar için nasıl yararlı olabileceğini anlamasına yardımcı olur. Günümüzün yüksek rekabet şartları altında arama sonuçlarında olabildiğince üst sıralarda yer almak zorunludur ve bu da etkili bir SEO (arama motoru optimizasyonu) stratejisiyle birlikte gelir. Ancak, bilgi ve tecrübesi bulunmayan çoğu kişi için yeni bir web sitesini Google'da veya diğer arama motorlarında nasıl üst sıralara taşıyacağını bilemez. Bu bağlamda her işletme sahibi marka başarısı ve web siteleriyle beraber markalarının da büyümesi için bir reklam ajansı ile çalışmayı tercih etmektedir.
Harika içeriğe ve 7/24 mevcut müşteri destek hizmetine sahip son derece iyi oluşturulmuş web sitelerine sahip olmasına rağmen, birçok çevrimiçi mağaza sahibi Google'daki sıralamalarını iyileştirmek için sürekli mücadele etmektedir. Bu bağlamda, bu girişimcilerin anlayamadığı şey, geleneksel dijital pazarlamanın çarpıcı bir şekilde geliştiğidir. Yani geleneksel cezbedici televizyon reklamları veya renkli reklam panoları artık tek başına yeterli değildir. Bu nedenle, müşteri kitlenizi artırmanın en iyi yolu, geleneksel reklamlara odaklanmak yerine çevrimiçi araçlardır. Yarışın ve seçeneğin bu kadar fazla olduğu internette markanızın vitrini olan web sitenizi tepelerde tutmak markanız adına en büyük yatırımlardan birisi olacaktır. Doğru bir uzman veya ajans tarafından markanız adına yapılacak doğru çalışmalar ve araştırmalarla size özel sunulan SEO hizmeti sayesinde sitenizi üst sıralara taşımak mümkün.
Bu bağlamda en önemli faktör olan ajans seçiminde, öncelikle müşterinin ne istediğinin anlaşılması ve SEO çalışmaları tasarlanırken müşterinin ihtiyaçlarına en çok cevap verebilecek araştırmanın oluşturulması gerekmektedir. Mikroarea ise 2010’lu yıllardan itibaren Ankara başta olmak üzere bütün Türkiye de bir dijital reklam ajansı olarak sektörünün ihtiyaçlarına cevap verebilmek adına Web Tasarım Hizmetleri, E-Ticaret Hizmetleri, Dijital Danışmanlık, SEO Hizmeti, Dijital Reklam Hizmetleri ve Sosyal Medya Danışmanlığı gibi birçok dijital çözüm hizmetlerini müşterilerine sunmaktadır.