Reklam ve ilgili sosyal medya stratejilerinin belirlenmesinden önce, rakip olarak görülebilecek muadil ürünlerin ve/veya sektördeki benzer hizmetlerin incelenmesi ve başarıya ulaşılan stratejilerin değerlendirilmesi, doğru stratejinin kurgulanmasını ve doğru hedef kitle erişimini etkileyecektir. Bu doğrultuda, çalışmaya başlamadan önce gerekli ölçümleme araçları ve sosyal medya etkileşimlerini (Beğeni / yorum / paylaşım vs.) inceleyerek, edindiğimiz verileri, müşterilerimiz için oluşturduğumuz yol haritasında kullanmaktayız

Mikroarea ailesi olarak markanızın müşteri portföyüne uygun filtrelemeyle öne çıkmasını, hedef kitleye doğru zaman ve doğru mesajla erişmesini sağlıyoruz. Sosyal medya çalışmaları, başlangıç olarak hizmeti sattırmaktan çok, marka bilinirliği ve PR çalışmalarına ağırlık verecek şekilde kullanılarak, daha önce bu sektör ile ilgili internette arama yapmış, bu tarz bir hizmetlere ihtiyaç duymuş kişilere firmanızın ismini duyuruyoruz.

Marka bilinirliği çalışması ile birlikte paralel olarak, reklam metinleri ve görsellerde kullanarak, harekete geçirici metinler (Call to action) ile firmanızın sloganlarını, kullanıcıların hizmeti satın almaya yönlendirecek şekilde oluşturuyoruz.

Dijital Reklamlar Neleri Kapsar?

Dijital reklamlar, internet ve dijital cihazlar üzerinden gerçekleştirilen tüm reklam faaliyetlerini kapsar. Markalar, ürünlerinin ve hizmetlerinin dijital platformlarda reklamını yaparak çok daha kolay ve hızlı bir şekilde hedef kitleye ulaşabilirler. Bu reklamları arama motorları, sosyal medya, web siteleri, mobil uygulamalar gibi birçok farklı dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirirler.

Dijital reklamlar geleneksel reklamlara kıyasla çok daha esnek ve ölçülebilirdir. Bu sebeple geniş kitlelere daha hızlı ve etkili bir şekilde ulaşabilirler. Dijital reklamlar işletmelere hedef kitlelerini daha iyi tanıma ve onlara özel strateji geliştirme imkânı sunmaktadır. Böylelikle reklam bütçelerinin daha verimli kullanılması sağlanır.

Arama motoru reklamcılığı (SEM), kullanıcıların belirli anahtar kelimeleri aradığında arama motoru sonuç sayfasında gösterilen reklamlardan oluşur. Bu tür reklamlar, Google Ads gibi platformlar kullanılarak yapılır ve hedef kitleye doğru zamanda ulaşmayı kolaylaştırır. Sosyal medya reklamcılığı ise Facebook, Instagram, LinkedIn ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında yapılan reklamlardır. Bu reklamlar, kullanıcıların ilgi alanlarına ve demografik özelliklerine göre özelleştirilir ve markaların sosyal medya kullanıcılarıyla etkileşim kurmasını sağlar.

Teklif Alın

Markalarınızı Dijital Reklamlar ile Görünür Kılıyoruz

Hedef Belirleme ve Strateji Geliştirme

Marka bilinirliğini artırmak, ürün veya hizmet satışı yapmak, müşteri sadakati oluşturmak gibi çeşitli hedefler için reklam kampanyası oluşturuyor, kampanyanın amacını ve hedefini belirliyoruz.

Pazar ve Rekabet Analizi

Sektör trendlerini, rakiplerin stratejilerini ve tüketici davranışlarını inceleyerek hedef pazarın ve rekabetin anlaşılmasını sağlıyoruz.

Kampanya Planlama ve Hazırlık

Yaratıcı materyallerin oluşması için ve kampanyanın yapısının belirlenmesi için öncelikle hazırlık ve plan yapıyoruz. Bu plan içinde bütçe planlaması, kreatif içerik geliştirme ve kanal seçimi hizmetleri sunuyoruz.

Kampanya Uygulama ve Yürütme

Reklamların belirlenen hedef kitleye gösterilmesi için hazırlayacağımız içerikleri ve stratejileri dijital platformlara taşıyoruz.

İzleme ve Optimizasyon

Kampanyalar için oluşturduğumuz hazırlık, strateji, analiz ve planlamaların sonucu takip ediyor, performans verilerini toplayarak kampanyaların etkinliğini ölçüyoruz.

Raporlama ve Değerlendirme

Kampanyanın sonuna gelindiğinde, tüm performans verileri ile detaylı bir rapor hazırlıyoruz. Böylelikle kampanyanın başarısını değerlendiriyor, gelecekteki kampanyalar için yeni stratejiler geliştiriyoruz.

GELİN, BİRLİKTE
İŞİNİZ İÇİN ÇÖZÜMLER ÜRETELİM

Markalarımızın hedefleri doğrultusunda projelerine çözüm üretiyor ve müşteri memnuniyetini, değerlerimizin en üstünde tutmaya çalışarak, başarıyı somut kılmayı hedefliyoruz