Dijital Reklam Ajansı Nedir?
  • Yayınlama Tarihi: 01/05/2022

Dijital Reklam Ajansı Nedir?

Dijital pazarlama çabalarınızı yönetmenin iki yolu vardır. Pazarlamanızı kurum içinde yürütebilir veya dışarıdan temin edebilir ya da iki seçeneğin bir kombinasyonunu da oluşturabilirsiniz. Lakin işletmeniz için en doğru rotaya karar vermeden önce, dijital reklam ajansının ne olduğunu ve sizler için neler yapabileceğini öğrenmek en doğru yolu gösterecektir. Peki dijital reklam ajansı nedir ve işletmenize nasıl yardımcı olabilir

Dijital reklam ajansları, bir markanın dijital pazarlama çabalarını şirket içinde yürütmek yerine dış kaynak sağlamak için kiraladığı bir işletmedir. Markalar ürün veya hizmetlerini çevrimiçi olarak tanıtarak pazarlama hedeflerine ulaşmak ve işlerinin büyümesine yardımcı olması için çeşitli dijital çözümler sağlamaları adına dijital reklam ajansları ile çalışmaktadırlar. Modern dijital pazarlama tekniklerinde uzmanlaşmış bir uzman ekibe sahip olan bu ajanslar, genellikle sahip oldukları yüksek müşteri sayısına rağmen her birine benzersiz ve müşterinin ihtiyacına göre uyarlanmış öneriler ve hizmetler sunmak ile yükümlüdürler. Bu nedenle, gazete reklamları ve reklam panoları gibi geleneksel pazarlama yerine, hedef kitlenizle küresel olarak doğrudan bağlantı kurabilmeniz ve etkileşim kurabilmeniz için teknolojinin kullanımına yönelik hizmetler sunarlar. 

Bugün, müşterilerin yüzde 81'i bir satın alma kararı vermeden önce çevrimiçi araştırma yapıyor; bu da işletmelerin yolculukları boyunca müşterilerin çevrimiçi etkileşimini sağlayan ve onları besleyen sağlam bir çevrimiçi varlık geliştirmelerinin zorunlu olduğu anlamına geliyor. Bir dijital reklam ajansı ise işletmeler ve markalar için bunu ve daha fazlasını yapmaktadır. Müşterileri için dijital pazarlama yapan bu ajanslar ise esasında geniş bir kanal yelpazesinde çevrimiçi olarak müşterileri hedefleyerek onlara ulaşmayı, müşterilerle ilişkiler kurmayı ve nihayetinde onları gelecekte bir ürünü veya hizmeti ya da daha fazlasını satın almalarını sağlamayı amaçlayan çok yönlü bir strateji işletmeleridir.

İyi bir dijital reklam ajansı ise bütün bu süreç boyunca müşterisiyle birlikte çalışır ve bir yükleniciden çok bir ortak olarak kabul edilir. İyi bir kimyanın ötesinde, iyi bir dijital ajans ortaklığı iş büyümesi için oldukça önemli rol oynarken; aynı zamanda sağlam bir karşılıklı anlayış temeline dayanmalıdır. Günün sonunda müşterilerinin işini büyütmesine ve pazarlama hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmak için var olan bu işletmeleri seçmek için daha birçok farklı sebep vardır. Bu noktada ise çok kritik ve göz korkutan bir seçim gibi gözüken dijital reklam ajansı seçimi; şirket içi dijital pazarlamadan dijital ajans kiralamaya geçerken marka adına aslında çok büyük ve önemli bir adımdır. Bu sebepten ötürü artan harcamalarla ilgili endişeler ve üçüncü bir tarafa güvenme konusundaki isteksizlik de dahil olmak üzere, birçok nedenden de ötürü bir dijital pazarlama ortağı bulması bir şekilde engellenen küçük ve orta ölçekli işletmelerin de bu adımı bir an önce atması hayatta kalabilmeleri için oldukça elzemdir.

Mikroarea ise 2010’lu yıllardan itibaren Ankara başta olmak üzere bütün Türkiye de bir dijital reklam ajansı olarak sektörünün ihtiyaçlarına cevap verebilmek adına Web Tasarım Hizmetleri, E-Ticaret Hizmetleri, Dijital Reklam Hizmetleri ve Sosyal Medya Danışmanlığı gibi birçok dijital çözüm hizmetlerini müşterilerine sunmaktadır.


Diğer Blog Yazıları

Wordpress Tabanlı Web Site Kullanmanın Avantajları Nelerdir?
  • 01/05/2022

Wordpress Tabanlı Web Site Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

Küçük kişisel bloglardan; Sony ve NBC gibi büyük şirketlerin karmaşık sitelerine kadar

Devamını Oku
Web Tasarımda Arama Motoru Optimizasyonu Neden Önemlidir?
  • 01/05/2022

Web Tasarımda Arama Motoru Optimizasyonu Neden Önemlidir?

Farklı türde bilgileri, ürünleri veya hizmetleri aramak için her gün birçok insan internet

Devamını Oku
Web Tasarım Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?
  • 01/05/2022

Web Tasarım Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Bir işletmenin veya markanın dijital dünyadaki temsilcisi olarak kimliğini yansıtan web

Devamını Oku